Nasza firma używa nowatorskich rozwiązań teleinformatycznych. Posiadamy własną internetową platformę wymiany danych, do której nasi klienci mają dostęp on-line (w tym również do bazy szkód archiwalnych). Cały proces likwidacji szkody widoczny jest w czasie rzeczywistym dla Klientów. Przy stałej współpracy możemy zintegrować system z platformą klienta.

Bezpieczeństwo danych gwarantują zaawansowane technologicznie firewalle, wieloprocesorowe serwery w siedzibie firmy, na których dane zapisywane są na bezpiecznych macierzach dyskowych. Kilka razy dziennie wykonywana jest kopia zapasowa na pamięci masowe zlokalizowane poza siedzibą firmy. System ten można spersonalizować, dostosowując go do potrzeb klienta. Dostępność naszego serwisu SLA to ponad 99%.

Posiadamy serwer telekomunikacyjny pozwalający w każdej chwili uruchomić różne usługi głosowe np. Call-center, czy tez nagrywać i administrować danymi.